A Differenza trà Facciate di Maglia Flussibile di Metallo & Facciate di Maglia di Filu Intrecciate Crimpate

Parechji clienti anu dumandatu nantu à a differenza trà u rivestimentu di facciata in Maglia Metallica flessibile è u rivestimentu di facciata in Maglia di Filu Tessutu Crimpatu. In fatti, i dui tippi di maglia metallica sò basicamente i stessi in termini di funzione. Sò generalmente aduprati in rivestimentu di muri esterni o in decorazione interiore è decorazione di partizioni. I dui stili sò simili, è l'effettu di decorazione di alcuni disegni di maglia metallica sò basicamente i stessi, cusì tanti clienti ùn li ponu distingue. Tuttavia, se guardate attentamente, ci hè sempre una grande differenza nantu à a combinazione di materiali.

Sistemi di Maglia di Rivestimentu di Facciate chjamate ancu facciata di maglia metallica sò state sviluppate più di 100 anni in u mondu, ma u prucessu d'installazione hè relativamente cumplessu. Generalmente, l'effettu di inquadramentu hè bonu, è i quattru lati ponu esse relativamente stabili saldati à u quadru di rete. Tuttavia, se ùn ci hè un puntu di supportu da i dui lati per formà a direzzione di a lunghezza di a corda di tensione, hè faciule da cunduce à una saldatura irregulare è à una superficie di maglia irregulare. In l'ultimi anni, a nostra sucietà hà sviluppatu maglia tessuta relativamente piatta in metallo. Stu tipu di filu di urdina in maglia di metallo tessutu adotta una barra dritta o fili crimpati, a chjamemu Facciate di Maglia di Filu Tessutu Crimpatu chì face a struttura più fissa è più stabile di i cavi in ​​acciaio inox è di a maglia intrecciata à l'asta. Questa superficie di facciata in maglia metallica serà più uniforme è micca faciule da cambià a forma.

L'effettu di decorazione di i dui prudutti hè simile, cumu sceglie per i clienti? Hè simplice. In realtà, a scelta di i dui tippi di facciata in rete metallica dipende principalmente da a situazione attuale è l'ambiente di installazione. Se u cuncepitore cuncepisce una dimensione di maglia più grande, hè raccomandatu di aduprà Facciate Mesh Flessibili di Metallo per l'installazione. A lunghezza di a corda di a rete metallica flessibile di u muru cortina in metallo pò esse piegata o arrotolata, chì hè cunveniente per l'installazione è u trasportu. Se u cliente hà dumandatu una pianezza megliu è ancu una superficia per uttene l'effettu di decorazione hè per una zona chjuca, a maglia intrecciata in metallo crimpata pò esse selezionata. Stu tipu di Facciata di Maglia di Filu Intrecciata Crimpata hà una pianezza superiore è menu difficultà di installazione.

Sè avete qualchì domanda di facciata in rete metallica, Benvenuti cuntattate a nostra squadra per più dettagli.

图片9图片10图片11图片12


Tempu di creazione: 14-20-20