U Vetru Laminatu à Maglia Metallica Hè u Vetru Filatu di Sicurezza?

U vetru laminatu à maglia metallica hè un tipu di vetru laminatu chì hà una griglia o maglia di filu fine di precisione in u vetru.

Basatu nantu à a so bona capacità di resistenza à u focu, u vetru cablatu hè statu iniziatu à aduprassi in i Stati Uniti, è hè destinatu à suppurtà à tempu i flussi di calore è di mangu. Ciò face chì u vetru cablatu sia adupratu prima per serviziu ascensori per prevene u focu da l'entrata à l'arburu, è hè ancu adupratu in ambienti istituzionali chì sò spessu ben prutetti è partizionati contr'à u focu. A maglia di filu impedisce à u vetru di cascà fora di u quadru se si crepa sottu à u stress termicu, è hè assai più resistente à u calore ch'è l'altru materiale laminatu.

In a prima fase quandu u vetru cablatu hè statu fattu. A maglia metallica sembra esse un cumpunente metallicu di rinfurzamentu, a so valutazione di sicurezza era inferiore à u vetru senza filu per via di l'incursioni di fili in a struttura di vetru. In quellu periodu, u vetru filu pò causà una ferita aumentata paragunatu à u vetru micca filatu, cum'è u filu amplifica l'irregularità di tutte e fratture. Questu hà purtatu à una calata di u so usu à u livellu istituziunale, in particulare in e scole.

In l'ultimi anni, novi materiali di maglia metallica di vetru laminatu sò diventati dispunibili chì rinfurzanu u vetru cablatu micca solu in classificazione di u focu, classificazione di sicurezza, ma ancu di altu effettu di decorazione.

A maglia metallica Shuolong porta più possibilità per e opzioni di maglia metallica in vetru laminatu. Utilizendu diversi fili sottili inossidabili, ottoni è rame tessuti più di 50 disegni decorativi in ​​maglia metallica, hè assai pupulare per i cuncettori di vetru naziunali è oltremare, i fabricanti di vetru laminatu è i fornitori di materiale laminatu di vetru. .

图片13图片14图片15


Tempu di creazione: 14-20-20