I Vantaghji di u Soffittu Mesh Metallicu

A maglia metallica di u tettu suspesu, chjamata dinò maglia metallica decorativa (maglia metallica intrecciata) hè fatta di verga metallica o cavu metallicu, cù un mudellu di tessutu diversu nantu à a superficia, u tettu di maglia metallica ottiene à tempu l'effettu funzionale è di decorazione. Basatu nantu à diversi metudi di tessitura, u stile di a forma d'apertura di maglia metallica presenta ancu effetti diversi. Ciò chì hè di più u materiale puderia urdinà, I materiali metallichi comunemente usati sò in lega d'aluminiu, rame, acciaio inossidabile, maglia decorativa metallica.

Plafoniera in lega di alluminiu sospesa à maglia metallica, culore di soffiu in maglia decorativa in alluminiu metallicu pò esse personalizata secondu a vostra carta di culore RAL, a nostra vernice di culore hè assai forte, micca faciule da sbiadisce, A maglia metallica di u soffiu più pupulare hè intrecciata forma 3D, Pò esse ancu adupratu per tende metalliche interne, partizioni, schermi, soffitti, ecc.

U tettu di maglia di rame pò esse ottenutu da duie diverse soluzioni di maglia metallica. A prima soluzione hè aduprendu maglia intrecciata di filu di rame di purezza, U materiale di rame rinforza u schermu decorativu bellu è elegante effettu. Perchè u ramu espone in aria faciule oxidatu. Dunque, duvemu esse assai attenti in u prucessu di produzzione. Hè cumunemente adupratu in l'internu di u vetru di filu è di u vetru laminatu in rete metallica. Pò esse adupratu per u muru cortina di vetru esternu, a luce solare, a partizione interiore, ecc., Chì ghjoca u rolu di decorazione, a prova di esplosione è antifurto. A seconda soluzione utilizza fili inossidabili o di rame speciali finiti, per uttene u bellu culore è evità u prublema ossidatu. Inoltre pudemu aduprà maglia SS per fà rivestimentu PVD per uttene l'effettu di maglia di rame.

U tettu in acciaio inox cù maglia decorativa metallica hè l'opzioni più selezziunate. Cù una varietà di mudelli, a rete metallica in acciaio inox dopu trattamentu speciale cum'è rivestimentu in titaniu, rivestimentu in PVD di rame è altri elementi mostranu una varietà di culori, chì arricchiscenu l'effettu decorativu.

I vantaghji di i Soffitti in Maglia di Metallo sò di alta forza, solidu, forte funzionalità, faciule da mantene, faciule da furmà, vita di serviziu straordinaria, è ponu esse una bona prutezzione di e strutture di custruzzione, è più in ligna cù i requisiti di prutezzione di l'ambiente è di prutezzione di u focu. A so installazione hè simplice è rapida. Pò esse adupratu in grande area, o adupratu in decorazione di piccula zona. L'aspettu di a rete metallica decorativa in acciaio inox hè unicu è elegante, è l'effettu decorativu hè vivu, forte è diversu. L'effettu ùn hè micca listessu in luce diversa, ambiente diversu, periodu di tempu diversu è angulu di osservazione diversu. Pò esse adupratu in parechje occasioni è applicazioni. A struttura unica di l'acciaio inossidabile è l'effettu di corrispondenza di a luce mostranu un temperamentu elegante, personalità speciale è qualità nobile.

GGS DSGD


Tempu di creazione: 14-20-20